تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن

حسن یعقوبی؛ صابر زروان؛ عزت اله احمدی

دوره 12، شماره 46 ، تیر 1401، ، صفحه 173-193

https://doi.org/10.22054/jpe.2022.60704.2320

چکیده
  خواندن یکی از روش‌های کسب معلومات و دانش انسان است، هر فردی در اجتماع مجبور است تعدادی نوشته را بخواند، در اکثر جوامع سواد خواندن و نوشتن کلید موفقیت آموزشی است. ازآنجاکه یکی از عوامل تأثیرگذار بر خواندن ادراک شنیداری ‌است، پژوهش حاضر باهدف تأثیر آموزش ادراک ‌زمان‌شنیداری بر ارتقا مهارت حذف واج دانش‌آموزان پسر چهارم ابتدایی با ...  بیشتر